اوووووووووووووووووو ...اینو

من علی نمیدونم چی بگم خودتون ببینین بهتره...

اوووووووووووووووووو ...اینو

من علی نمیدونم چی بگم خودتون ببینین بهتره...

بهرترین جمله

 

الهی میدون بشی...

الهی وانت بشم...

دورت بگردم...                 

                         

   نظرات به ایمیل من:      

 

 ali_yoosefkhani@yahoo.com    

 

 

 

اخراج بازیکنان فریبکار

لندن:یک تیم فوتبال که در رقابتهای دسته 4 انگلیس بازی میکند قصد دارد به عنوان نخستین باشگاه حرفه ای در جهان بازیکنانش را که با شیرجه زدن در زمین چمن به فریب دادن داوران میپردازند جریمه کند.بهطوری که درابتدا بازیکن خاطی تذکر کتبی میگیرد و بعد جریمه میشود و درآخر از باشگاه اخراج میشود.

 

بمب پستی

فیلا دلفیا:مردی زیر نظر یک دکتر مورد عمل جراحی قرار گرفته بود بعد از اینکه عملش موفقیت آمیز نبود یک بمب برای دکتر ارسال کرد. که به 4سال و 10 ماه زندان و پرداخت 2000 دلار جریمه نقدی محکوم شد.

 

سرقت از دختر بوش

بوینس آیرس:هنگامی که دختر بوش و جمعی از مراقبانش در یک رستوران درحال غذا خوردن بودند یک سارق حرفه ای کیف دستی دختر بوش را دزدید درحالی که هیچ یک از مراقبان موضوع را نفهمیدند.

 

بازگشت اعجاب انگیز

پاریس: یک پیرمرد 72 ساله که از بالای یک صخره به ارتفاع 30 متر به پایین سقوط کرد به طور اعجاب انگیزی

از مرگ نجات یافت.او در هنگام رانندگی متوجه سخره نشد و از ارتفاع 30 متری به پایین افتاد و حتی یک خراش هم بر نداشت.

 

عاقبت حواس پرتی

دنور:یک مرد در امریکا که از مهمانی به خانه ی خود باز میگشت،به یاد آورد که کلید هایش را جا گذاشته و تصمیم گرفت که از دود کش خانه ی خود وارد خانه شود بعد از اینکه او وارد دودکش شد در آن گیر کرد و پس از ساعتها توانست با کمک آتش نشانی از داخل دودکش بیرون بیاید.

 

جوان باج گیر

منچستر:جوانی در حالی که مست بود برای پرداخت اقساط وام خود به باج گیری از مردم پرداخت.        

گرانترین مربای جهان

لندن:یک شرکت در انگلیس گرانترین مربای جهان را تولید کرد این مربای یک کیلوگرمی 5000پوند معادل 9500 دلار قیمت دارد.

 

فرار از جمجمه

وین:سارقان در وین که به زیر زمین یک دندان پزشک دستبرد زده بودند،با دیدن8 جمجمه ای که آنجا بود پا به فرار گذاشتند. این پزشک جمجمه ها را برای انجام تحقیقات در زیر زمین خانه اش نگه داری میکرد.

 

جشنواره ی بز

ریاض:دیروز در عربستان جشنواره ی بز برگذار شد صاحبان این بز ها آنها را به اینجا آوردند تا همگان آن را ببینند درپایان بهترین بز انتخاب میشود و اگر صاحبش بخواهد آن را به مزایده می گذارد.

 

زنگ ممتد

اسلو:اختلال در برنامه کامپیوتری یک کلیسا در نروژ باعث شد تا زنگ این مکان به صورت ممتد به مدت 5 ساعت به صدا آید. و مردم شهر را کلافه کند. از ساعت 5 تا 10 شب این صدا ادامه داشت تا اینکه پلیس با یک مهندس کامپیوتر به محل رفت و مشکل را رفع کرد.

 

عجله ی آتش نشانها

لندن:هنگامی که به شعبه ای  از آتش نشانها گزارش یک آتش شد آنها به سرعت حرکت کردند. ازاین طرف هم یک شعبه ی دیگر از آتش نشانها هم به راه افتادند و با عجله ای که هر دو   آنها داشتند باهم تصادف کردند و 5 آتش نشان مجروح  شدند.

 

مکانیک باهوش

کاردیف:یک مکانیک خودرو در ولز جان یک نوزاد را از مرگ نجات داد. هنگامی که این مکانیک مشغول تعمیر یک آمبولانس بود ناگهان از طریق بیسیم آمبولانس شنید که در نزدیکی تعمیرگاه یک نوزاد در آستانه خفگی قرار دارد. به همین دلیل آمبولانس را با کابل به وانت خود متصل کرد ورا به خانه کودک رساند تا تکنسینها بیماررا از خفگی نجات دهد.         

 

 

     عکسای هفته   sean pual   

 

       only for my best friend :           ن-ی