اوووووووووووووووووو ...اینو

من علی نمیدونم چی بگم خودتون ببینین بهتره...

اوووووووووووووووووو ...اینو

من علی نمیدونم چی بگم خودتون ببینین بهتره...

 

میدونین بیشترین ازدواج بین حیوونا مال کدومه؟

 

مال حلزون چون هم خونه داره هم ماشین.

 

یه روز یه گاوه یه دستکش میبینه میگه:

 

 سوتین زن من اینجا چیکار میکنه؟

 

یه روز توی پای یه ترکه میخ میره و در نمی آد

 

ترکه میخرو خم میکنه.

 

به ترکه میگن ۳۰۰ تا پستان دارو نام ببر

 

میگه دبیرستان دخترونه.

نظرات 3 + ارسال نظر
مهسا شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 10:11 ب.ظ

سلام عزیزم
برای من هیچ پیغامی نبود.
من این متن و که میدویسم خیلی دوسش دارم
ـ دیروز با یه دسته گل به دیدنم امد با یه نگاه مهربان همان نگاهی که سالها ارزو داشتم و اون از من دریغ کرد گریه کردو گفت دلش برام تنگ شوده من فقط نگاهش کردم وقتی رفت سنگه قبرم از اشکاش خیس شده بود.

پیغام بود مهسا جان
از نظرت و نوشته ی بسیار بسیار بسیار عالیت ممنون.

پرویز پهلوان دوشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 10:13 ب.ظ

خودت خواهر مادر نداری

چرا دارم ولی عاشق اونم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

باران سه‌شنبه 13 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 07:37 ب.ظ

علی جون از تو بعید بار اخرت باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد