اوووووووووووووووووو ...اینو

من علی نمیدونم چی بگم خودتون ببینین بهتره...

اوووووووووووووووووو ...اینو

من علی نمیدونم چی بگم خودتون ببینین بهتره...

هویجوری

تست معرفت شناسی :
 اگه دوستم داری یک جوک بفرست .
اگه عاشقمی به من زنگ بزن .
اگه برات مهمم یک زنگ بزن .
اگه دوست داری هم دیگرو ببینیم یه اس ام اس  خالی بفرست .
اگه از من خوشت نمی یاد هیچ کدوم از این کارهارو نکن.
 -------------------
گر چه از دوری این فاصله ها مأ یوسم از همین فاصله دور تو را می بوسم
 -------------------
میدونی چرا بعضی شبها زود صبح می شه؟؟؟؟؟؟ چون خورشید هم دلش برای چشمای تو تنگ میشه

-------------------
کاش می شد غم دلها را نگاشت
کاش می شد ماه را صفحهً دل کرد وز خوبی و بدی در آن نگاشت
کاش می شد اشکها را بوسید و گل یاد و بوئید
کاش می شد به قناری فهماند که زمستان زیباست!
--------------------
زیبایی عشق را به وجود نمی آورد ،بلکه عشق است که زیبایی را به وجود می آورد.
-------------------
سعی کنید آنچه را که دوست دارید به دست آورید و گرنه باید آن چیزی را که به دست آورده اید دوست بدارید.
-------------------
چه دعایی بهتر از این:
خنده ات از ته دل
گریه ات از سر شوق
نبود هیچ غروبت غمناک
-------------------
چتر برای چه؟
خیال که خیس نمی شود.
---------------------
نپرس چقدر دوست دارم که واژه ها خیلی کمه از اینجا تا رنگین کمون قد تموم کهکشون نظر بدم یه عالمه،آخه سزاوار تو نیست اگه بگم یه عالمه.
------------------------
می دونی قشنگی راه رفتن زیر بارون چیه؟............ ......... .اینه که هیچ کس نمی تونه اشکها تو زیر بارون ببینه.
----------------------
عشق آن چیزی است که در اوج خستگی لبخند را به لبانت می آورد.
----------------------

%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%

می دونی ب.م.م یعنی چی؟ یعنی بزرگترین مقسوم علیه مشترک. حالا می دونی م.ب.ب یعنی چی؟یعنی مربا بده بابا

---

بـــــــــــــــــــــــــــــمون « ? » .... تو بگو سرد هوا منم می شم خورشید تو .... .... تو بگو که نا امیدی منم می شم امید تو .... .... تو بگو دلم گرفته از همه دو رنگیا .... .... مشکی می شم مظهر یه رنگی،واسه تو .... .... تو بگو خدا کنه بارون بیاد از آسمون .... .... به خدا التماس میکنم گریه کنه برای تو .... « ? » نــــــــــــــــــرو

---

من و تو جرأت پرواز همه پرنده هاییم

واسه تا ابد رهایی ما دو بال آشناییم

---

قلبی داری به وسعت 7 دریا

و بی نهایتی آسمان ها

باید منطقی باشم

حق داری اگه دلت برام تنگ نمی شه ...

---

هر که عاشق شد جفا بسیار میباید کشید

بهر یک گل منت از صد خار میباید کشید

من به مرگم راضی ام اما نمی آید اجل

بخت بد بین از اجل هم ناز میباید کشید

---

اس ام اس یک ترک به نامزدش :

در قلب منی هرگز !!

---

مرد آمد و دردی به دل عالم شد

از روز ازل قسمت زن ها غم شد

در دفتر خاطرات هوا خواندم

جانم به لبم رسید تا آدم شد !

---

وقتی عشق فرمان می دهد

محال سر تسلیم فرود می آورد ( دکتر علی شریعتی)

---

من با زمان قرار همزیستی مسالمت آمیز گذاشته ام

که نه او مرتباً مرا دنبال کند

و نه من از او فرار کنم

بالاخره روزی بهم خواهیم رسید !

---

در عشق همیشه قطره ای جنون هست

و در جنون هم همیشه قطره ای عقل (نیچه)

---

زمان بس کند میگذرد برای آنانکه در انتظارند؛ بس تند می کذرد برای آنان که می ترسند؛ بس طولانیست برای آنان که در اندوهند‌؛ وبس کوتاه برای آنان که سرخوشند؛ اما ابدی است برای آنان که عاشقند

---

به دکتر شریعتی گفتند :" استاد! سیگار طول زندگی آدمو کوتاه میکنه" در جواب گفت :" من به عرض زندگی فکر میکنم "

---

در دنیای بچه ها هر کی زودتر بگه دوستت دارم برنده هست ولی در دنیای بزرگتر ها هر کی زودتر بگه دوستت دارم بازنده است

---

گدایان بهر روزی طفلشان را کور می خواهند

طبیبان جمله مخلوق را رنجور می خواهند

تمام مرده شویان راضیند بر مردن مردم

بنازم مطربان چون خلق را مسرور می خواهند

---

کوه با نخستین سنگ ها آغاز می شود و انسان با نخستین درد (احمد شاملو)

---

دوستی شاخه ی گلی ست که به یک غفلت خواهد پژمرد

---

دوای همه دردها نیکی است ، به شرط آنکه ندانند شما نیکید

وگرنه نخواهند گذاشت نیک بمانید .

---

گذشته کتابی است که باید بارها خواند واز ان تجربه امو خت

اینده کتابی است که اکنون توسط تو نوشته می شو دبکو ش تا

انچه را می نگاری بعد ازخواندنش لذت ببری..

---

به یه نفر میگن تو چیکاره ای میگه من دوتا شغل دارم از صبح تا ظهر که بیکارم بعد از ظهر هم دنبال کار میگردم

---

%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%

نظر یادتون نره...................................................فعلا خدانگهدار

نظرات 2 + ارسال نظر
وحیده شنبه 16 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:38 ب.ظ

عشق به شکل آهوی رمنده است...

باران دوشنبه 19 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 02:22 ب.ظ

خوشگل بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد