اوووووووووووووووووو ...اینو

من علی نمیدونم چی بگم خودتون ببینین بهتره...

اوووووووووووووووووو ...اینو

من علی نمیدونم چی بگم خودتون ببینین بهتره...

همدم

می خواهم برای همه بگویم که بهترین همدم من کیست

می خواهم همه بدانند که من چه فرشته ای دارم

نازنینم با تمام وجود فریاد می زنم تا همه بدانند که من بهترین را دارم

بهترین دوست و بهترین همدم

 

حس

نمیدونم چه حسی دارم فقط میدونم یه حس خاصه حسی که تا حالا احساسش نکردم

حسی که نمیدونم خوب یا بده؟

شما آره خود شما که الان دارین این متنو میخونین بهم کمک کنین که بفهمم چه حسی دارم

میگین چجوری؟ خیلی ساده با دادن یه نظر... مطمئن باشین که میتونین کمکم کنین...

یک قدم تا خدا

گاهی اوقات یک مرگ سرد و ساکت بهترین هدیه ایه که میشه از خدا گرفت .

ای خدا

دوست دارم داد بزنم یه داد به اندازه ی تموم دنیا

یه داد که همه ی دنیا رو پر کنه

داد بزنم و بگم،

ای خدا... ای خدا... ای خدا...

تموم عاشقارو به هم برسون...

شراب عشق

عشق از دوستی پرسید: تفاوت من و تو در چیست؟

دوستی گفت : من دیگران را به سلامی با هم آشنا می کنم تو به نگاهی.

من به دروغی دیگران را از هم جدا می کنم تو با مرگ...

واقعا دوست دارم...

سلام میدونم که بالاخره یه روزی میخونیش حالا میخوام حرف دلمو بهت بگم در حالی که تو حتی صدای منو هم نمیخوای بشنوی اما اینو جدی میگم

                                         واقعا دوست دارم...

یاد تو

یاد تو نمیره بیرون از ذهنم یه لحظه...

  

                                                                                            خوشحال باشین

فقط گریه کن ای همدم من

برای سال ها می نویسم....سال ها بعد که چشمان تو عاشق می شوند..

..افسوس که قصه ی مادر یزرگ درست بود.... همیشه یکی بود و یکی نبود...

 

م

زندگی زیباست، نه در رویا. بوسه زیباست، نه برای هوس. پرنده زیباست، نه برای قفس. دوست داشتن زیباست، نه برای لمس کردن، بلکه برای حس کردن.

بهترین داستان

روی تخته سنگی نوشته شده بود:اگر جوانی عاشق شد چه کند؟ من هم زیر آن نوشتم: باید صبر کند برای بار دوم که از آنجا گذر کردم زیر نوشته ی من کسی نوشته بود: اگر صبر نداشته باشد چه کند؟من هم با بی حوصلگی نوشتم: بمیرد بهتراست برای بار سوم که از آنجا عبور می کردم. انتظار داشتم زیر نوشته من نوشته ای باشد.اما زیر تخته سنگ جوانی را مرده یافتم.

حرف

یک نصیحت : مواظب خودت باش !

یک خواهش : اصلاً عوض نشو !

یک آرزو : فراموشم نکن !

یک دروغ : تو رو دوست ندارم !

یک حقیقت : دلم برایت تنگ شده است !

 

عشق کلید شهر قلب است به شرط آنکه قفل دلت هرز نباشد که با هر کلیدی باز شود 

 

 

 

یک روز

گلستان خیالم ندهد هیچ گلی بوی تو را... تو گل ناز منی از دور میبوسم تو را

 می خواهی بدانی بر عشقت عشق پاکت تا چه اندازه وفادارم؟تا این اندازه که اگر تمامی وجودم را بسوزانی و اگرتمام امیدم را به نا امیدی مبدل سازی اگر چشمانم را با نگاهت کور کنی و اگر آرزوهایم را بدست طوفان یغماگربسپاری اگر دستانم را در دست جاودان غم و جدایی بسپاری اگر تنم را به شلاقهای کوبنده روزگار هدیه کنی.

 

 خداوند به تمام پرندگان دانه می دهد اما آن را درون لانه اش نمی اندازد

وقتی سرت رو رو شونه های کسی میگذاری که دوستش داری بزرگترین آرامش دنیا رو تو خودت احساس میکنی و وقتی کسی که دوستش داری سرش رو رو شانه هات میذاره احساس می کنی قوی ترین موجود جهانی 

عشق فراموش کردن نیست بلکه بخشیدن است عشق گوش کردن نیست بلکه درک کردن است عشق دیدن نیست بلکه احساس کردن است عشق جا زدن و کنار کشیدن نیست بلکه صبر کردن و ادامه دادن است

تو

وقتی آمدی نفهمیدم که آمد...

وقتی رفتی فهمیدم که رفت...