اوووووووووووووووووو ...اینو

من علی نمیدونم چی بگم خودتون ببینین بهتره...

اوووووووووووووووووو ...اینو

من علی نمیدونم چی بگم خودتون ببینین بهتره...

تو جایی به نام بهشت زهرا...

اگه یه روز بغض گلوت رو فشرد ؛   
     ...خبرم کن
    
            ... بهت قول نمیدم که
        
             میخندونمت
           
                  .ولی می تونم باهات گریه کنم
              


...اگه یه روز خواستی در بری
  
    ...حتماً خبرم کن
      
           ،قول نمیدم که ازت بخوام وایسی 
         
                             .اما می تونم باهات بیام
                
 

اگه یه روز سراغم رو گرفتی        
             ...و خبری نشد
           
                  ...سریع به دیدنم بیا
               
                          ...احتمالاً بهت احتیاج دارم
             

واما...

       اگه یه روزی دلت برام تنگ شد 

                   میتونی بیای و منو ببینی 

                                منو ببینی

                                 تو جایی به نام بهشت زهرا...

نظرات 8 + ارسال نظر
مرگ رنگ جمعه 2 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:05 ق.ظ http://www.a17.blogsky.com

نیست بر لوح دلم جز الف قامت دوست
چه کنم حرف دگر یاد نداد استادم

سلام دوست خوبم
این مطلبت خیلی قشنگ بود
با اجازه من لینکتو گذاشتم تو وبلاگم . تو هم دوست داشتی بذار
موفق باشی

قاب شیشه ای جمعه 2 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 08:01 ب.ظ http://yasharblogfa.blogfa.com

سلام علی جون ممنون
امیدوارم همیشه شاد باشی بازم به من سر بزن
بای

علی جمعه 2 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:17 ب.ظ http://ali-fallah.blogsky.com

سلام
مرسی که بهم سر زدی
در مورد لینک باید بگم این فکر کردن نمی خواد.
لینکت کردم.

hhz شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:52 ق.ظ http://hhz.blogsky.com

تو قبرستان دیگری جز بهشت زهرا به سراغم می آیی؟

مریم یکشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:39 ق.ظ http://maryam-amir.blogsky.com

اگه یه روزی دلت برام تنگ شد
می تونی بیای و منو بینی
اما نه توی بهشت زهرا
توی بهشتی که فقط من باشم و تو
توی یه بهشت که من ساختمنش با رویاهام
یه جای دور دور تر از حجم گم شده انسان ها

[ بدون نام ] جمعه 23 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:10 ب.ظ

سلام
چرا اینقدر غمگین می نویسی؟در این سن وسال تو باید سرشار از امید وزندگی باشی .در تک تک لحظاتت نشاط و سرزندگی برات آرزو می کنم
موفق باشی

پرنده

سارا جمعه 23 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 02:05 ب.ظ http://sogande-eshgh.blogsky.com

. . . . . . . . . .*. . . . . . . ** *
. . . . .. . . . . .*** . . * . . *****
. . . . . . . . . . .** . . **. . . . .*
. . . . . . . . . . ***.*. . *. . . . .*
. . . . . . . . . .****. . . .** . . . ******
. . . . . . . . . ***** . . . . . .**.*. . . . . **
. . . . . . . . .*****. . . . . **. . . . . . *.**
. . . . . . . .*****. . . . . .*. . . . . . *
. . . . . . . .******. . . . .*. . . . . *
. . . . . . . .******* . . .*. . . . .*
. . . . . . . . .*********. . . . . *
. . . . . . . . . .******* . ***
*******. . . . . . . . .**
.*******. . . . . . . . *
. ******. . . . . . . . * *
. .***. . *. . . . . . .**
. . . . . . .*. . . . . *
. . . . .****.*. . . .*
. . . *******. .*. .*
. . .*******. . . *.
. . .*****. . . . *
. . .**. . . . . .*
. . .*. . . . . . **.*
. . . . . . . . . **
. . . . . . . . .*
. . . . . . . . .*
. . . . . . . . .*
. . . . . . . . *
. . . . . . . . *
. . . . . . . . *
. . . . . . . . *
من آپم یه سر بیا

باران دوشنبه 19 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:54 ب.ظ

علی خیلی ماهی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد