اوووووووووووووووووو ...اینو

من علی نمیدونم چی بگم خودتون ببینین بهتره...

اوووووووووووووووووو ...اینو

من علی نمیدونم چی بگم خودتون ببینین بهتره...

من

 پس هر گاه احساس تنهایی کردی...

  این حقیقت را به خاطر داشته باش...

 

       یک نفر...

                     یک جایی...

                                    در حال فکر کردن به توست...

قطار زندگی...

64kyup.jpg

 

زندگی همچون قطار کهنه ایست که

 

هر دم مسافران خسته را پیاده می کند

 

آهای زندگی ....بایست!

 

می خواهم پیاده شوم...............................

 

سنگ

دیگر نه صدای هیچ پرنده ای

برایم دلفریب است

نه شکستن هیچ شیشه ای

دلم را می لرزاند .

هنوز یادم هست

سنگی که به پرنده زدی

شیشه پنجره دلم را شکست .

 

پرنده پر زد .

پنجره را بستم .

 

تیر و کمانت این بار

مرداب

یه روز وقتی به گل نیلوفر نگاه می کردم ترس تموم وجودمو برداشت که شاید منم یه روزمثل گل نیلوفر تنها بشم!                سریع از کنار مرداب دور شدم. حالا وقتی که می بینم خودم مرداب شدم دنبال یه گل نیلوفر می گردم که از تنهایی نمیرم و حالا         می فهمم ... گل نیلوفر مغرور نیست اون خودشو وقف مرداب کرده...