اوووووووووووووووووو ...اینو

من علی نمیدونم چی بگم خودتون ببینین بهتره...

اوووووووووووووووووو ...اینو

من علی نمیدونم چی بگم خودتون ببینین بهتره...

من ماندم و غم...

من بودم و شب بود و شمع بود وغم؛

 شمع سوخت ؛ شب رفت ؛ من ماندم و غم ...

نظرات 2 + ارسال نظر
مژده جمعه 4 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 05:12 ب.ظ http://mozhdeh.blogsky.com/

سلام
قشنگ بود
خیلی کوتاه و قشنگ!
مرسی

ستاره یکشنبه 6 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:07 ق.ظ http://go-go

_########__________
___####___________
___####____
___####__________
___####_____________
___####
___#### ____________
___####
___####______###______###
_########__######_____####
___________#######__######
__________################
__________################
___________###############
____________#############
_____________###########_____###___###
______________#########______###___###
_______________#######_______###___###
________________#####________###___###
_________________###_________###___###
_ ________________#___________#######
___ ___________________________#####
اینم برای عزیز دلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد