اوووووووووووووووووو ...اینو

من علی نمیدونم چی بگم خودتون ببینین بهتره...

اوووووووووووووووووو ...اینو

من علی نمیدونم چی بگم خودتون ببینین بهتره...

پیچ

  زندگی چهار پیچ دارد:


تولد ؛ عشق ؛ ازدواج ؛ مرگ ؛

 

 بر سر کدامین پیچ به انتظارت بنشینم؟... 

نظرات 4 + ارسال نظر
الناز یکشنبه 25 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:49 ق.ظ http://www.sarzamine-yakhi.blogsky.com

سلام ممنون که سر زدی من شما رو لینک کردم

باران سه‌شنبه 27 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:49 ب.ظ

من هنوزم سر میزنم

shabgard یکشنبه 2 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:29 ق.ظ

پیچ اول رو که رد کردی ، نرسیده به پیچ دوم من اونجا نشستم رسیدی یه بوق بزن برامون بعد رد شی ها
جدی آدم عاشق بشه رفقا رو یادش میره ؟
ما یه دوست داشتیم یه عقد کرده دیگه سه ، چهار هفته یه بار ما میبینیمش ، واسه همین میگم قبل از پیچ دوم نشستیم منتظر

یه کوچولو و آقاییش جمعه 5 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:12 ب.ظ http://yekocholoo.blogsky.com

سلام..من اگر بودم بر سر عشض منتظرش می موندم ..اما انتظارم به ثمر رسید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد