اوووووووووووووووووو ...اینو

من علی نمیدونم چی بگم خودتون ببینین بهتره...

اوووووووووووووووووو ...اینو

من علی نمیدونم چی بگم خودتون ببینین بهتره...

السلام علیک...

 

اسلام علی الحسین

و علی علی ابن الحسین

و علی اولاد الحسین

و علی اصحاب الحسین

 

ایام سوگواری سالار شهیدان آقا امام حسین(ع) را به تمام مسلمین جهان تسلیت عرض

می کنم و ان شاءالله که در دعاهایتان این بنده ی حقیر را فراموش نکنید.

                                                                            آمین یا رب العالمین

نظرات 3 + ارسال نظر
مونا دوشنبه 24 دی‌ماه سال 1386 ساعت 02:17 ب.ظ http://myblueweb.blogsky.com

سلام
وبلاگ قشنگی دارید
هرکدوم از موضوعهاتون جای تفکر داره.
خوشحال میشم نظرتون رو راجع به وبم بدونم
موفق باشید!

مونا دوشنبه 24 دی‌ماه سال 1386 ساعت 05:21 ب.ظ

سلام
می دونم که وبم یه اشکالاتی داره .آخه از عمرم توی وبلاگ نویسی خیلی نمی گذره.خیلی ممنون میشم که از نظراتتون استفاده کنم.
ازتون ممنونم
منتظر نظرهای خوبتون هستم!!

عارفه چهارشنبه 26 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:44 ب.ظ http://www.a17.blogsk.ycom

با آب طلا نام حسین قاب کنید با نام حسین یادی ازان آب کنید خواهید مه سربلند و جاوید شوید تا آخر عمر تکیه بر ارباب کنید. فرا رسیدن ماه محرم تسلیت باد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد