اوووووووووووووووووو ...اینو

من علی نمیدونم چی بگم خودتون ببینین بهتره...

اوووووووووووووووووو ...اینو

من علی نمیدونم چی بگم خودتون ببینین بهتره...

 

کاش می شد سرنوشت را از سر نوشت.

 

  هیچ وقت دل به کسی نبند...

 

چون این دنیا این قدر کوچیکه که توش دو تا دل کنار هم جا نمیشه...

 

 ولی اگه دل بستی.........

 

هیچ وقت ازش جدا نشو چون این دنیا اینقدر بزرگه که دیگه پیداش نمی کنی.

 

ـ دیروز با یه دسته گل به دیدنم آمد  با یک نگاه مهربان

 

همان نگاهی که سالها  آرزو  داشتم و اون از  من دریغ کرد

 

 گریه کرد و گفت دلش برام تنگ شده ولی من فقط نگاهش کردم

 

 وقتی رفت سنگ  قبرم از اشکاش خیس شده بود.

 

میدونین بیشترین ازدواج بین حیوونا مال کدومه؟

 

مال حلزون چون هم خونه داره هم ماشین.

 

یه روز یه گاوه یه دستکش میبینه میگه:

 

 سوتین زن من اینجا چیکار میکنه؟

 

یه روز توی پای یه ترکه میخ میره و در نمی آد

 

ترکه میخرو خم میکنه.

 

به ترکه میگن ۳۰۰ تا پستان دارو نام ببر

 

میگه دبیرستان دخترونه.