اوووووووووووووووووو ...اینو

من علی نمیدونم چی بگم خودتون ببینین بهتره...

اوووووووووووووووووو ...اینو

من علی نمیدونم چی بگم خودتون ببینین بهتره...

زندگی من

سه ، دو ، یک ... سوت داور بازی شروع شد دویدم ... دست و پا زدم ... غرق شدم.... دل شکستم ... عاشق شدم ... بی رحم شدم ... مهربان شدم ... بچه بودم ... بزرگ شدم ... پیر شدم ... بازی تمام شد ... زندگی را باختم...ولی آخر بهش نرسیدم...

نظرات 3 + ارسال نظر
عالیجناب دود پنج‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 07:06 ب.ظ

اینجاست که شاعر می گه:
زندگی رو باختی دل من
مردم رو شناختی دل من

عروسک خانوم جمعه 29 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 03:17 ب.ظ

سلام خیلی قشنگ بود آفرین

قاب شیشه ای پنج‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 06:48 ب.ظ http://yasharblogfa.blogfa.com

سلام علی آقا

با اجازت من این پستتو توی وبم مینویسم اگه مخالف بودی بگو تا پاکش کنم


ممنون

بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد